söndag 5 december 2010

en aningens framtid

Men först måste jag ju bara nämna att nu går det bra för ALLA att kommentera inlägg, om man nu skulle känna för det. Gör gärna det!

Innan jag nämner lite om framtiden så blir det bilder från dagens promenad med trevliga hundar och människor.

Frank promenerar stor greyhound

Men åkte mest pulka

Och killarna fick lite extra fart i baken

Jo alltså senaste budet vi fått angående marken på 19ha är att vi skulle få köpa all åkermark plus ett väldigt orenoverat hus. Det blir ca 2 ha mark med aningens ekskog. Då renoverar vi först (idag är det bara ytterväggar och tak. Typ) och bygger halmbalshuset sedan. Så jag lovar fortfarande att detta ska bli en halmbalshusbyggeblogg, det var ju det den var tänkt som från början.
vårt liv och halmbalshusbygget.
det kommer det kommer.

Och ändå ligger mina tankar 200år framåt i tiden, när jag syr små kaninskinnspälskappor till min lilla italienska vinthund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar