söndag 30 januari 2011

söndagsblogga

energin står på sparlåga, nä jag vet inte så mycket mer än att vi så att säga har lämnat över bollen och har väl en liten förhoppning om att få veta mer nästa helg. Men eftersom det drar ut så på tiden får jag ju erkänna att jag börjar gå och tråna efter annat... Och det är väl därför det blir minimalt bloggat. Inget händer ju på det området jag hade tänkt bloggen främst skulle handla om.

sommarsommar, o vad jag längtar efter att gräva 
 Ja i somras var vi på det här stället och kollade på deras halmbalshus.


Vi har tänkt oss att åka på lite studieresor i år också men det har varit dåligt det här med att få tag på resemål. Det är som om hälften av ? har gått i ide.
Nåväl vi har hört ryktas om en workshop i allafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar