lördag 29 oktober 2011

tänker

vaknade vid 4-5 tiden i morse och översköljdes av ångest. men nu är den som bortblåst. den där vargtimmen tog fram allt jobbigt. jag tänker och tänker men får inte riktigt i hop det just nu. Igår gjorde vi en noggrannare besiktning av gården, den är i ganska bra skick under allt skrot. Tankarna går nu att bygga ut det befintliga bostadshuset med en rejäl tillbyggnad, i stolpverk, halm och lera... förståss ;) men jag kan inte riktigt få det att gå i hop. nu är huvudvärken här och kommer inte släppa förens en lösning är hittad. under bostadshuset, i källaren den där som är så bra matförvaring finns en hord av de läskigaste spindlar jag sett (vilda alltså) om jag vågar ska jag ta ett kort idag när vi är där och funderar igen. phu, jag kommer aldrig att våga gå in där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar