lördag 19 mars 2011

guerilla farming

nej jag ska inte odla knark. Men jag är så jäkla trött på att vi inte hittar någon mark/ gård så att jag kan börja leva ut mina drömmar igen. Så nu har jag bestämt mig att skita i väntan. (vi letar naturligtvis vidare. så mycket vi kan) Men jag tänker leva ordentligt NU. så idag efter fin promenad,
satte vi i gång. ska kanske tilläggas då om det är någon som inte vet, att vi bor i hyresrätt. inte kunde vi elda normalt heller och ingen flismaskin. men nu ska det byggas ordentliga odlingsbäddar. Vi har ju inte så stor plats för köttproduktion så nu överväger jag några kaniner. Men jag är nöjd efter dagens slit och det är väl det som är meningen?




Vi  fick elda i 6,5 timmar för att bli av med allt ris. Fyllt med rostaggar.

Skönt att slippa ris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar