torsdag 11 augusti 2011

jag gjorde något tantigt.

Fast det är ju inte något som hör till ovanligheterna förvisso. Det är inte alltid så jäkla lätt att komma igång och jobba när man sitter hemma. Inte för mig. jag har jättedålig karaktär. Så för att det ska bli något av idag sparkade jag igång mig själv med en springtur med hundarna ( lagom 2x2 min löpning det är vad jag är uppe i i mitt löpschema) och avslutade det hela med att kasta på morgonrocken och ned till havet för snabbnedkylning. Och det var det. Kallt i vattnet. på bara någon dag har det gått från riktigt behagligt till ganska kallt. Kan det bli varmt igen? Tveksam. Nåväl. I morgonrock på cykel, det är tantigt. Egentligen behövs inte cykel det tar bara någon minut att gå men känns märkligt att gå runt med morgonrock på byn.
Borde ju för bloggens rättvisa lagt in en bild på mig på cykeln iförd den vinröda fluffiga morgonrocken, ni besparas dock detta och får se den utlovade bilden på nytillskottet Fredrik istället.

Hurtig morgon. Det är nästan så man ska gå in på Fejjan och skryta? men nej. fast jag ligger förståss ganska långt efter med min löpning mot alla på där. på 4 min kommer man inte långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar