måndag 14 november 2011

fars dag.

igår. vi körde en lite omvänd modell. Jag var ju mest sjuk hela dagen och S var på städ och röjhumör. Så han var den perfekta fadern istället som gjorde fint här hemma både inne och utomhus, lekte med sonen och grillade lammracks till middag.
27 Maj 2012 blir det min tur.

Eller. egentligen. tycker jag sådanahär dagar är töntiga. hej då från PKveronica.

tillägg. jag lagade faktiskt ihop en fantastisk tårta på fredagen som var som en lååång farsdagspresent över hela helgen.  bara så att ni vet. hejdå igen.

2 kommentarer:

  1. Ja, jag tror jag känner precis som du. Snorar & hostar. Vi brukar normalt inte fira så värst mycket sådana här dagar vi heller. Men. För vår dotter känns det väldigt viktigt just nu. Så jag fick minsann kämpa mej upp & göra det bästa av dagen ;)

    SvaraRadera
  2. ah, det kommer väl här också när trycket utifrån blir större.

    SvaraRadera