söndag 5 juni 2011

föräldraskap

Ibland känner jag mig förvirrad och dålig. som förälder alltså. och det gör väl alla. så det är nog inget fel med det  egentligen. Jag känner ofta att jag har för få förebilder. man är lite ensam på något vis. MEN hittade nyss en ny blogg för mig och den samlar mycket av det jag tänker. egentligen tänker jag ju mest att vi ska lita på vårt sunda förnuft och lita på våra instinkter. mina och S alltså. Men när man blir förvirrad då är det fint att ha någon att tänka på. ----> Länkkärlek !!   gissar att de ordet härstammar från denna Donna

2 kommentarer:

  1. Oh jösses, Frank ser precis ut som min mor och min moster då de var små. Vi har en hel fotoserie hemma tagen i en studio där de två har nästan exakt likadana klänningar samt likadana frisyrer med den skillnaden att de hade mörkare hår. :)

    SvaraRadera
  2. fint! kanske man kan få se någon bild någon gång?

    SvaraRadera