måndag 20 juni 2011

rendera

konstigt ord att använda. men ja det var just det gubben på telefonen menade att hans gård nog renderade en hel del pengar. jaja han menade i allafall att han ville ha ut långt fler många miljoner än vad vi kan tänka oss att ge för ett ställe utan vatten,värme, kök och avlopp eller ens toalett. Men det gör inte så mycket vi är ju ändå kära i ett annat ställe. Eller jag tror jag är kär, gubben som ägde det försökte skrämmas med gamla lik i sjön och mörka vintrar och dåliga odlingsmöjligheter. Jag vet inte om det var för att han inte riktigt är redo att sälja ännu eller för att han vill hitta någon som kan ta över hans släktgård med hela sitt hjärta. Jo jag kan nog det. med mitt hjärta och S också förstås. Men det beror på miljonerna igen. är dom väldigt få, typ inga så blir det halmbalar helt säkert!! skitinlägg sorry. jag bara längtar mer än någon kan förstå, förutom du mamma - jag är ledsen, att få skriva "äntligen, hurra, NU" eller något sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar