onsdag 29 juni 2011

Den biologiska klockan tickar i ojämn takt om bebisar och husbyggande och karriär.(fast om karriär handlar inte detta inlägg något om)

Jag vet, jag har dillat om en massa förälskelser hit och dit. Kan ju inte vara lätt att hålla reda på. nej knappt för mig heller. Men jag är väl precis nu som när jag var 15 bara att objekten bytts ut från vackra pojkar till mer bygga bo objekt. Och visst är jag desperat. Ungefär med känslan av att jag skulle gå på någon slags gruppdate för singlar. erbjudas 10 män och av dem måste jag välja en som jag får leva med resten av mitt liv eller så blir det ingen alls. För resten av livet. Fast jag har hört att priserna på hus börjar gå ner. Och det är ju i rättans tid det. Så för stunden känner jag hopp. Och att ha 10 möjliga objekt att välja mellan som kan bli på riktigt vore ju fantastiskt. Så är inte läget nu utan ca 0,5. Ställen alltså.
Håll tummarna för oss. Speciellt på söndag, då ska vi på en liten minidate angående ett fantastiskt ställe i norrläge?? (hur kunde jag bli kär i det liksom? kvällsolen kanske? men ändå så himlans norrläge att där inte finns sol från lucia till trettondagen). Det där stället som verkligen förde upp mig bland de rosa molnen. Så om ni håller tummarna så kanske det blir lite mer kul att blogga om här. Mindre dillande och mer verklighet. Som den här nedan tex.


Är ju mycket inne på det här med riktig mat. Så hundarna introduceras nu till BARF och jag var på fiskaffären och fick lite trevligheter. Återstår att se om det är gott.. Har nyss beställt mer komage. Det är tydligen gott iallafall.

Sedan kanske någon undrar om den andra delen av vi, S alltså, den starkaste av oss. Ibland är han lite förälskad också. Går i gång på vacker åkermark och gamla fasader och halvfallna lador som längtar efter hans kärlek. Vi får väl se vad han kan få ödsla med den på. Vi får väl se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar